Thursday, December 3, 2015

TIPS/SOALAN BERGUNA UNTUK DITANYA SEBELUM MENGAMBIL TAKAFUL

TIPS BERGUNA DAN SOALAN PERLU DITANYA EJEN TAKAFUL SEBELUM MENGAMBIL TAKAFUL


Bila anda berurusan dengan ejen Takaful, berikut adalah antara soalan -soalan yang anda boleh tanya dia:

1) Kenapa awak banyak cerita lebih kepada MEDICAL CARD sedangkan ini pelan Takaful Hayat?

2) Kenapa saya bayar mahal-mahal untuk setahun, tapi FAEDAH Takaful Hayat yang awak beri ni sikit sangat?


3) Kalau pelan Takaful ni ada savings (Cash Value), berapa nilai savings yang ada dalam akaun saya untuk Tahun 1 dan 2?



4) Cuba terangkan bagaimana JUMLAH COVERAGE ASAS dan PEMYAKIT KRITIKAL yang awak rekomen ni dapat selesaikan masalah kewangan saya?

5) Kalau saya HILANG UPAYA dan TIDAK MAMPU BEKERJA, mampukah BENEFIT takaful membantu SAYA?

Tengok macam mana dia jawab?

Tak puas hati dengan cara dia jawab, anda hubungi saya dan lihat macam mana saya pula susunkan faedah Takaful anda sekeluarga.


Sila hubungi saya sekarang untuk melindungi
ANDA dan KELUARGA TERSAYANG dengan TAKAFUL.

MOHD KHAIRUDDIN BIN MUSTAFFA
FULL TIME & DEDICATED TAKAFUL AGENT

Hotline 24/7:
013.6000.101
013.6000.101
013.6000.101
(Sila Call/WhatsApp)

https://www.facebook.com/gotakaful
Website: www.gotakaful.com
Blogspot: http://0136000101.blogspot.my

MAA Takaful Berhad (731996-H)
7th Floor, No. 566 Jalan Ipoh,
51200 Kuala Lumpur.

#kenapaperlutakaful #takaful #insurancehayat #lifeinsurance #agentakafulshahalam #agentakafulpuchong #agentakafullembahkelang#medicalcard #kadperubatanterbaik #takafulmaa #rancangmasadepan #agentakafulterbaik #1millionpolicy #mltt #mlta
#500kpolisi #polisiinsuranceterbaik #ilovemyjobs #kerjayaidaman #examTBE #menjadiejeninsurace #agentakafulterbaik#planmedicalcardkeluarga #investdengantakaful #caramemilihtakafulterbaik #incomerplacementtakaful#kawanketikasusah #perlunyainsurance #takafulterbaik #pilihmedicalcard #takafulmalaysia #insurancenyawa

No comments:

Post a Comment